FAQ
Usein kysytyt kysymykset
Onko Poponnilla myymälää, jossa kenkiä pääsisi sovittamaan?
Toimimme toistaiseksi vain verkkokauppana. Osallistumme lisäksi messuille ja tapahtumiin, jossa osaa mallejamme voi sovittaa ja ostaa paikan päältä. Pyrimme jatkuvasti kehittämään jälleenmyyjien ja kumppaneiden verkostoa.
Voinko vaihtaa tai palauttaa kengät?
Tottakai! Verkkokaupasta ostetuilla kengillä on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. Ilmoitathan vaihdosta tai palautuksesta aina sähköpostilla asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@poponni.fi. Lisätietoja ja ohjeet palautukseen löydät täältä: Palautusohjeet
Milloin kokoja tulee lisää?
Poponnin oman brändin malleja, kuten Bea ja Eva, pyrimme jatkuvasti pitämään kokoja 35-41 saatavilla. Sen sijaan pääsääntöisesti Kailee P. malliston kenkiin ei ole tulossa enää kokopäivityksiä ja poistuvat mallit myydään loppuun.
Milloin koristeita tulee lisää?
Päivitämme kenkäkoristeiden valikoimaa mielellään toiveiden mukaan. Olethan meihin yhteydessä, jos mieleinen koriste puuttuu verkkokaupasta niin katsotaan, mitä voisimme tehdä! Koristeiden täydennystilaukset vievät yleensä 3-4 viikkoa.
Minulla on leveä/kapea lesti. Mitkä mallistonne kengät sopisivat minulle?
Väljiä ja leveään lestiin mukavia malleja ovat mm. Helmi, Stella nilkkaremmillä ja Henni. Kapeaan jalkaan sopivat parhaiten mm. kitten heel -mallit, kuten Alma, Elsa ja Helmiina korolla sekä teräväkärkiset Pilvi ja Aava.
Onko teillä pyöreäkärkisiä hääkenkiä?
Malleistamme helmikoristeien Selma on pyöreäkärkinen.